קמפיין חדש, של מספר חברה' צעירים, בעיקר אימהות לילדים, והמוביל רעיון מהפכני וייחודי, מככב בימים אלה באינטרנט, עיקרו: "שעון קיץ אחר - שעון קיץ לילי".
למי שעדיין תוהה וקצת מבולבל, לא מדובר כאן בזונות, אלא בקונספט מהפכני ההולך לשנות לנו את אורח החיים מהקצה אל הקצה. תמצית הרעיון להעביר את שעות העבודה ה"תקניות" לשמונה בערב עד השעה ארבע לפנות בוקר. כלומר, עובדים בלילה וישנים ביום, וכך היום נשאר פנוי לעיסוקים אחרים כמו למשל להקדיש יותר זמן לילדים.
רבים מאיתנו לא אוהבים לקום מוקדם בבוקר לעבודה, ותמיד מנסים "לגנוב" עוד כמה דקות שינה, למרות הצליל המעצבן של השעון המעורר, המבשר לך שצריך כבר לקום - נשמע לכם מוכר, נכון? בנוסף, חום יולי אוגוסט הוא לרוב בלתי נסבל ומתסכל, ואם לא די בכך אז ברגע שיוצאים מהבית נתקלים בפקקים המעצבנים של שעות הבוקר שגורמים לך לצאת מהכלים ולהגיע לעבוד עצבני ובלי חשק לעבוד.
מעבר לחיסכון הכלכלי שמתקבל עם המעבר לעבודה בשעות הלילה, חייבים לציין כי ניתן כך גם להפחית את מספר תאונות הדרכים בכבישים, משום שהאנשים שיגיעו לעבודה בערב, יגיעו רגועים יותר ולא לחוצים, וגם מזג האוויר הקריר יותר ינעם להם ללא ספק.
מובילי הקמפיין הינם קבוצת סטודנטים הלומדים בעבודי קריאיטיב, המסיימים בימים אלה את לימודיהם במסגרת קורס יחסי ציבור. רותי מדלעי, ממובילות רעיון היפוך שעות העבודה ללילה במקום ביום אומרת: "חיפשנו נושא "חם", והרעיון עלה במוחנו כמעט מייד. הקונספט של עבודה, או יותר נכון הימנעות מעבודה, בשעות החום הקשות אינו חדש. הבדואים העתיקים כבר עשו זאת לפני אלפי שנים. אנחנו רק צריכים לשכנע את תושבי ישראל הנוכחים שהרעיון כדאי מכל הבחינות. בנינו את הקונספט בצורה קצת פרובוקטיבית, משום שבכוונתנו ליצור הד תקשורתי גדול ככל שניתן לרעיון, ואנחנו מאוד מקווים, לטובת כולם, שגם נצליח".